תנאי שימוש אפליקציית ציי רכב
תנאי שימוש לאפליקציה
1. כללי
1.1. דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ (להלן: "דור אלון") מברכת אותך על שבחרת להתקין ולהשתמש באפליקציה של דור אלון – "דור אלון electric", המנוהלת ומופעלת על ידי וויבו אנרג'י בע"מ.
1.2. הגישה לאפליקציה והשימוש בה, לרבות השימוש בשירות (כהגדרתו להלן), כפופים לתנאי השימוש המפורטים להלן ("תנאי השימוש"), ולכן הנך מתבקש לקרוא את תנאי השימוש בקפידה. הרישום לשימוש באפליקציה או עצם השימוש בה מעידים על הסכמתך לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האפליקציה הניתנת לעיון בקישור כאן, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
1.3. תנאי השימוש יחולו על כל פעולה שתבוצע על ידך באפליקציה ויהוו חוזה התקשרות מחייב בינך ובין דור אלון ביחס לשימושך באפליקציה.
1.4. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר, אך מתייחסים לכל המינים באופן שווה. כמו כן, כל פנייה ליחיד משמעה גם פנייה לרבים, ולהיפך.
1.5. דור אלון שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי השימוש, כולם או מקצתם, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה מראש. כל עדכון של תנאי השימוש יחייב את כל משתמשי האפליקציה ו/או השירות (כהגדרתם להלן) החל ממועד פרסומו באפליקציה ו/או באתר (כהגדרתם להלן).
1.6. בכל מקרה של סתירה בין הוראות תנאי שימוש אלה להוראות מסמך תנאי העסקה בה התקשרת, הוראות מסמך תנאי העסקה יגברו.
2. הגדרות
2.1. "השירות" – שירות הטענת רכב חשמלי בעמדות טעינה ציבוריות של דור אלון או בעמדות טעינה בבעלות פרטית, הפתוחות לשימוש הלקוח (להלן: "עמדת/ות הטעינה").
2.2. "הלקוח" – אדם (לרבות חברה או תאגיד אחר) אשר הצטרף לשירות ואשר משוייך ללקוח הראשי.
2.3. "הלקוח הראשי"- חברה או תאגיד אחר אשר משוייכים אליו מספר לקוחות.
2.4. "רכב הלקוח" – רכב אשר אושר על ידי הלקוח הראשי ואת פרטיו מסר הלקוח הראשי בעת הקמת הלקוח באפליקציה.
2.5. "אמצעי התשלום" – כרטיס האשראי אותו מסר הלקוח לדור אלון לצורך החיוב עבור השירות ו/או שירותים או מוצרים נוספים שיסופקו על ידי דור אלון- רלוונטי רק ללקוח בבתים המשותפים.
2.6. "דמי הטענה" – התשלום אותו נדרש הלקוח הראשי או הלקוח לשלם עבור השירות שעושה בו שימוש הלקוח.
2.7. "האפליקציה" – יישומון למכשיר טלפון נייד הניתן להורדה בחנויות App Store ו-Google Play, באמצעותו יכול הלקוח להירשם לשירות ולהשתמש בו.
2.8. "האתר" – אתר האינטרנט של דור אלון בכתובת https://www.doralon.co.il/.
2.9. "הצ'יפ" – תג טעינה אלקטרוני שלקוח מקבל, ככל שמבקש זאת מדור אלון לצורך אמצעי זיהוי בעמדת הטעינה לשם שימוש בשירות.
2.10. "השירותים הנוספים" – שירותים אחרים מהשירות אשר דור אלון עשויה להציע ללקוח באמצעות האפליקציה מעת לעת.
2.11. "חשבון הלקוח הראשי" – חשבון הלקוח הראשי אצל דור אלון.
2.12. "חשבון הלקוח" – חשבון הלקוח בדור אלון, רלוונטי רק ללקוח בבתים המשותפים.
2.13. "מוקד שירות הלקוחות" – מוקד טלפוני של דור אלון ללקוחות ציי רכב בנוגע לשירות במס' טלפון 09-9618648 בימים א- ה בין השעות 08:00 – 17:00 וללקוחות הבתים המשותפים במס' טלפון 054-2121504 בימים א-ה 8:00 -17:00, יום ו וערבי חג 08:00 – 12:00 (או בהתאם לזמנים שיעודכנו מעת לעת באפליקציה). לצורך מתן תמיכה טכנית ו/או סיוע בפתרון תקלה ו/או חסימת השירות במקרי חירום של אובדן צ'יפ ו/או אובדן אמצעי התשלום ו/או מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח, מוקד דור אלון ייתן מענה במשך כל שעות היממה וכל ימות השנה, למעט ערב יום כיפור ויום כיפור.
2.14. "פרטי הזיהוי האישי" – שם משתמש וסיסמא אישיים של הלקוח הנדרשים לצורך השימוש בשירות.
3. הצטרפות לשירות
3.1 ההצטרפות לשירות אפשרית רק ללקוחות המשוייכים ללקוח הראשי שהנם תושבי ישראל מעל גיל 18 בלבד הכשירים לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בעלי כתובת דוא"ל תקפה, בעלי מכשיר טלפון נייד פעיל ולגבי לקוחות הבתים המשותפים בלבד – בעלי תיבת דוא"ל פעילה והמחזיקים בכרטיס אשראי בתוקף שהונפק בישראל על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל, אשר מכובד על ידי דור אלון.
3.2. ההצטרפות לאפליקציה תבוצע באמצעות הקמת הלקוח כמשתמש על ידי הלקוח הראשי ולאחר מכן באמצעות הפעלת האפליקציה דרך הקישור שישלח ללקוח על ידי הלקוח הראשי.
3.3. בעת ההצטרפות לאפליקציה, בין על ידי הלקוח (בפעילות בבתים המשותפים) ובין על ידי הלקוח הראשי עבור הלקוח ידרשו הפרטים הבאים:
3.3.1. שם פרטי ושם משפחה;
3.3.2. מס' תעודת זהות (אם מדובר בלקוח פרטי); שם חברה ומספר זיהוי שלה או מספר עוסק מורשה (אם מדובר בלקוח עסקי);
3.3.3. כתובת דוא"ל תקפה – ללקוח בבתים המשותפים לצורך משלוח דואר והודעות חיוב עבור השירות;
3.3.4. מספר טלפון נייד;
3.3.5. מספר הרישוי של רכבי הלקוח וסוגו או סוגם – ככל שיבחר זאת הלקוח הראשי;
3.3.6. כתובת עמדת הטעינה – ככל שמדובר בעמדה ספציפית לטעינה.
3.4. במעמד ההצטרפות לשירות על ידי הלקוח באמצעות הקישור שישלח אליו, הלקוח יבחר סיסמא ויקבל שם משתמש הנדרשים לצורך השימוש בשירות.
3.5. לאחר השלמת תהליך ההצטרפות לשירות יקבל הלקוח הודעה על כך בדוא"ל ו/ או ב-SMS והוא יוכל להתחיל להשתמש בשירות.
3.6. הלקוח יוודא שכל הפרטים שנרשמו אודותיו מהווים מידע מלא ונכון, מדויק ותקף והוא לא ייעשה שימוש בשירות תוך שימוש בזהות בדויה או התחזות לאחר. אם יתברר ללקוח כי מסר בעצמו לחברה ו/או נמסר באמצעות הלקוח הראשי אודותיו מידע שגוי ו/או חלקי ו/או שאינו בר תוקף, הוא יודיע על כך לחברה לאלתר ויתקן מידע זה.
4. השימוש באפליקציה
4.1. ניתן להשתמש באפליקציה בכל עת, למעט מקרים בהם האפליקציה מושבתת לשימוש בגין החלטה של דור אלון בהתאם לשיקול דעתה ו/או לצורך תחזוקה ו/או עדכון ו/או כתוצאה מתקלה ו/או כל סיבה אחרת, לרבות במקרים של כח עליון ו/או שביתה ו/או מגפה ו/או ארוע ביטחוני ו/או הפסקת חשמל ו/או בעיה של תשתית ו/או ספק האינטרנט, וכן כתוצאה ממקרים ו/או תקלות שאינן בשליטת דור אלון . ללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך כלפי דור אלון.
4.2. לדור אלון שמורה הזכות, בכל עת, להפסיק באופן זמני ו/או קבוע את פעילות האפליקציה או חלק מסוים ממנה, ו/או למנוע גישה לאפליקציה ו/או למנוע ביצוען של פעולות מסוימות באפליקציה בהתאם להחלטתה ושיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש. ללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך כלפי דור אלון .
5. שימוש בשירות והתשלום עבורו
5.1. השימוש בשירות נעשה בעמדות הטעינה בלבד. מיקומן של עמדות הטעינה מופיע באפליקציה. מספרן של עמדות הטעינה הקיימות ו/או הפעילות למתן השירות אינו קבוע ויכול להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של דור אלון, וכפי שיתעדכן באפליקציה. ללקוח לא תעמוד כל טענה כלפי דור אלון בשל הסרה או החלפה או שינוי במיקומן של עמדות טעינה או אי פעילות זמנית למתן שירות של עמדת טעינה.
5.2. דור אלון אינה מתחייבת לדיוק ו/או שלמות המידע לגבי מיקומן ו/או תקינותן של עמדות הטעינה ו/או זמינותן להטענה ועל הלקוח לקחת בחשבון טרם השימוש בשירות כי עשויים להיות מקרים בהם המידע המופיע באפליקציה בעניינים אלה לא יהיה מדויק ו/או שלם ולא יוכל להעלות כל טענה בנושא כלפי דור אלון ו/או מפעילת האפליקציה.
5.3. השימוש בשירות מתבצע באמצעות חניית רכב הלקוח בחנייה ייעודית לעמדת הטעינה וחיבור עמדת הטעינה לרכב.
5.4. הפעלת עמדת הטעינה וביצוע הטעינה בה אפשרית באחת הדרכים הבאות :
5.4.1. באמצעות האפליקציה;
5.4.2. באמצעות הצ'יפ;
5.5. קצב ההטענה בעמדות הטעינה ופרק הזמן הנדרש לטעינה עשוי להשתנות בהתאם למשתנים שונים, לרבות הספק עמדת הטעינה, תשתית החשמל הזמינה בעמדת הטעינה במועד ההטענה, מאפייני הרכב הנטען ומזג אויר.
5.6. מובהר, כי ככלל העמדות אינן כוללות כבל טעינה ועל הלקוח לחבר לעמדת הטעינה כבל טעינה ייעודי המתאים לסוג העמדה ולוודא שהכבל במצב תקין, שלם ובטיחותי. הלקוח יהיה חייב לשפות את דור אלון בגין כל נזק שיגרם לעמדת הטעינה בגין שימוש בשירות באמצעות כבל טעינה שאינו מתאים לעמדת הטעינה ו/או אינו תקין, שלם ובטיחותי. נמצא כבל טעינה בעמדה יהיה הלקוח רשאי לעשות בו שימוש.
5.7. השימוש בשירות הוא באופן עצמאי על ידי הלקוח ודור אלון אינה מתחייבת לתת תמיכה כלשהי ללקוח לצורך עצם השימוש בשירות. מבלי לגרוע מכך, במקרה של בעיה בשימוש בשירות ו/או צורך לסיוע בפתרון תקלה ניתן לפנות לתמיכה של דור אלון באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות בקשר עם פעילות ציי הרכב לטלפון המופיע לעיל או בדוא"ל sherut.spidomat@doralon.co.il ובפעילות הבתים המשותפים לטלפון המופיע לעיל או לדוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il או באזור הייעודי לכך באפליקציה.
5.8. יודגש, כי בכל תקלה הקשורה בעמדות הטעינה הציבוריות, באי היכולת להפעילן ו/או תקלות שיש בהן – יש לפנות למוקד ON כפי שמצוין על גבי העמדות.
5.9. יש לדעת כי דמי ההטענה בהם יחויב הלקוח הראשי בגין שימוש הלקוח (בכל הקשור בפעילות ציי הרכב) ובגין שימוש הלקוח (בכל הקשור בבתים המשותפים) יהיו בהתאם לתעריפים העדכניים במועד השימוש בשירות, אשר מופיעים באפליקציה ועשויים להשתנות מעת לעת. לעניין זה יובהר כי השימוש בשירות באמצעות הצ'יפ יהיה גם הוא בהתאם לתעריפים העדכניים כפי שהם מופיעים באפליקציה. למען הסר ספק, בדיקת דמי ההטענה העדכניים למועד ההטענה הנם באחריותו של הלקוח, גם אם הוא עושה שימוש בצ'יפ. כל התעריפים אשר מפורסמים בעמדות הטעינה, ככל שמפורסמים, ובאפליקציה כוללים מע"מ. למען הסר ספק, דור אלון אינה מתחייבת לפרסם את דמי ההטענה על גבי ו/או בסמוך לעמדות הטעינה.
מובהר, כי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של דור אלון תהיה דור אלון רשאית לחייב בגין חיבור לעמדת הטעינה שנמשך לאחר השלמת הטעינה ו/או לאחר פרק זמן מקסימלי הקבוע בסמוך לעמדת הטעינה (להלן- פרק הזמן הנוסף) וכל עוד רכב הלקוח לא נותק מעמדת הטעינה ו/או ופינה את מקום החניה. התעריף לפיו יחויב הלקוח הראשי בגין בפרק הזמן הנוסף של הלקוח יופיע באפליקציה ו/או בסמוך לעמדת הטעינה, בהתאם לשיקול דעתה של דור אלון. כמו כן מובהר ללקוח, כי החניה במקום החניה כפופה לחוקי העזר של הרשות המקומית ו/או בעל המקרקעין.
5.10. חיוב הלקוח (בהטענה בבתים המשותפים) והלקוח הראשי (בפעילות ציי הרכב) בדמי הטענה יעשה באמצעי התשלום התקף שאת פרטיו מסר הלקוח או הלקוח הראשי, בהתאמה לפעילות הרלוונטית, לחברה. החיוב יעשה באמצעות חשבון הלקוח, ללא תלות בזהות המשתמש בפועל בשירות.
5.11. במידה ונתקבלה אצל הלקוח הודעה בדבר פרטים שגויים במעמד ההטענה או הודעה בדבר תקלה או שגיאה כלשהי שארעה באפליקציה בעת ביצוע העסקה או הזנת הפרטים יש לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של דור אלון לאלתר באמצעות משלוח הודעה באפליקציה. דור אלון או מי מטעמה לא יישאו באחריות כלשהי לכל נזק ו/או תוצאה שינבעו מפרטים שגויים, שגיאה או תקלה בקליטת הפעולה.
5.12. הלקוח יכול לעיין בחשבון הלקוח ולקבל מידע על השימוש בשירות בחשבונו, לרבות החיובים בגין השימוש בשירות (לתקופה של עד שנתיים אחורה) וכן הודעות נוספות לגבי השירות, באזור הייעודי לכך באפליקציה.
5.13. חשבון הלקוח הראשי בגין שימושי הלקוח בשירות וחשבון הלקוח בבתים משותפים יכלול מידע אודות פעילות הלקוח, לרבות מידע אודות זמני השימוש בעמדות הטעינה ובשירותים הנוספים והתשלומים בהם נשא באמצעות אמצעי התשלום שמסר וכיו"ב.
5.14. ללקוחות בבתים המשותפים- ניתן להפיק, באמצעות חשבון הלקוח באפליקציה, חשבונית מס בגין דמי הטענה או תשלום עבור השירותים הנוספים ששולמו. לקוח המעוניין שתישלח אליו חשבונית מס לכתובת הדוא"ל שלו, יפנה לחברה בכתובת דוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il בציון פרטי העסקה שבעניינה מתבקש משלוח חשבונית המס.
6. קישורים ופרסומים
6.1. האפליקציה עשויה לכלול קישורים לעמודים, אפליקציות ואתרים שונים ברשת האינטרנט אשר אינם מנוהלים ו/או מופעלים על ידי דור אלון או מי מטעמה. התכנים הכלולים בקישורים אינם מתפרסמים על ידי דור אלון או מטעמה ודור אלון אינה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שדור אלון מקשרת לתכנים אלה אינה מעידה על הסכמתה לתוכנם ואינה מהווה ערובה לדיוקם, לאמינותם, לעדכניותם או לחוקיותם. דור אלון אינה אחראית לתכנים כאמור ולא תישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם לך או לכל צד ג' כתוצאה מהשימוש בהם. השימוש בעמודים, אפליקציות ואתרים אלו כפופים לתנאי השימוש ותנאי הפרטיות המופיעים בהם, ולא לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של דור אלון ונעשה על אחריות הלקוח בלבד. אנו ממליצים ללקוח לעיין בקפידה בתנאי השימוש ותנאי הפרטיות של כל עמוד, אפליקציה או אתר כאמור.
6.2. אין ליצור קישורים לאפליקציה, מכל אתר אינטרנט המכיל תכנים לא חוקיים או המעודדים פעילות בלתי חוקית, לרבות תכנים המעודדים גזענות, הפליה, אלימות או תכנים פורנוגראפיים או פוגעניים אחרים.
6.3. האפליקציה עשויה לכלול מידע מסחרי הנמסר לפרסום מטעם מפרסמים שונים. פרסום כאמור אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים, הנכסים או המוצרים המוצעים בפרסומות. דור אלון או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לתוכן המידע המסחרי כאמור וכל עסקה שיעשה הלקוח בעקבות מודעה או מידע המתפרסמים באפליקציה תסוכם ישירות בינו לבין המפרסם הנוגע בדבר ולחברה לא תהיה כל אחריות בקשר לכך.
7. הסכמות הלקוח
7.1. הלקוח מסכים כי השימוש בשירות ו/או בשירותים הנוספים ובחשבון הלקוח הם בעיקרם אישיים, ביתיים או משפחתיים ואינם ניתנים להעברה והנם אך ורק במסגרת היותו משוייך ללקוח הראשי.
7.2. הלקוח מסכים כי שימוש בחנייה הסמוכה לעמדת טעינה היא עבור השימוש בשירות בלבד ולאחר סיום הטעינה, הלקוח (או מי מטעמו) יפנה את רכב הלקוח מהחנייה באופן מידי. אי פינוי הרכב מעמדת טעינה עם סיום הטעינה, עלול לגרור חיוב נוסף של הלקוח הראשי בגין תפיסת העמדה.
7.3. הלקוח מסכים כי הוא אחראי לכל הפעולות שנעשו או שיעשו במסגרת השימוש בשירות, אף אם אלה לא נעשו בידיעתו או בהסכמתו.
7.4. הלקוח מסכים כי חיוב הלקוח (בבתים משותפים) או חיוב הלקוח הראשי (בציי רכב) יקבע בהתאם לנתוני השימוש בשירות בחשבון הלקוח בהתאם לתעריפים החלים במועד השימוש בשירות (הנקובים באפליקציה ו/או בהסכם במסגרתו ניתן השירות ללקוח), הנמצאים בשרתי דור אלון.
7.5. הלקוח מסכים כי לא יהיו לו טענות כלפי דור אלון על כך שהשימוש בשירות באמצעות הצ'יפ אינו דורש למסור את פרטי הזיהוי האישי של הלקוח בכל פעם בעת השימוש בצ'יפ אלא רק ברישום הראשוני לאפליקציה ושיוך הצ'יפ ללקוח. ללקוח לא יהיו טענות כלפי דור אלון בגין שימוש לא מורשה בצי'פ ו/או באפליקציה באמצעות השם משתמש שלו עד למועד פנייתו בכתב לחברה בקשר עם פעילות ציי הרכב בדוא"ל sherut.spidomat@doralon.co.il ובפעילות הבתים המשותפים לדוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il ו/או באמצעות האפליקציה ו/או למוקד שירות הלקוחות לחסימת האפשרות לעשות שימוש בצי'פ בגין שימוש כאמור והוא יודע שהלקוח הראשי יהיה חייב בתשלום במלוא עלות השירות עד למועד הודעה כאמור, גם אם מדובר היה בשימוש לא מורשה.
7.6. הלקוח (בפעילות הבתים המשותפים) והלקוח הראשי (בפעילות ציי הרכב) מסכים לשלם עבור כל שימוש בשירות שנעשה באמצעות חשבון הלקוח, אף אם אלה לא נעשו בידיעתו או בהסכמתו.
7.7. הלקוח (בפעילות הבתים המשותפים) והלקוח הראשי (בפעילות ציי הרכב) מסכים לפרוע כל חוב לדור אלון בתוך 7 ימים מהמועד בו קיבל דרישה בכתב מדור אלון לכך.
7.8. הלקוח (בפעילות הבתים המשותפים) והלקוח הראשי (בפעילות ציי הרכב) מסכים לשאת במלוא הוצאות דור אלון בגין גביית התשלום עבור השימוש בשירות, אם לא יהיה ניתן לגבות את התשלום באמצעי התשלום שמסר הלקוח ו/או הלקוח הראשי, בהתאמה לפעילות, מסיבות התלויות בלקוח ו/או בלקוח הראשי.
7.9. הלקוח מסכים לספק לחברה את הנתונים הנדרשים ממכשיר הטלפון הנייד שלו, לרבות נתוני מיקום, לצורך השימוש בשירות או חיוב הלקוח הראשי בגין השימוש של הלקוח בשירות.
7.10. הלקוח מסכים לשמור את פרטי הזיהוי האישי שלו באופן נסתר ומוגן ולא לגלות אותם לגורם כלשהו, למעט אם נדרש לכך על פי דין.
7.11. הלקוח מסכים להודיע לחברה באופן מידי עם היוודע לו על כל אירוע שיש בו להשפיע על השימוש בשירות בחשבון הלקוח, לרבות שימוש בלתי מורשה בשירות, אובדן מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח, אובדן הצ'יפ, אובדן אמצעי התשלום ,שימוש בלתי מורשה בחשבון הלקוח, או אם פרטי הזיהוי האישי של הלקוח (חלקם או כולם), נחשפו לצד שלישי. הלקוח ימסור הודעה כאמור בדוא"ל לחברה בקשר עם פעילות ציי הרכב בדוא"ל sherut.spidomat@doralon.co.il ובפעילות הבתים המשותפים לדוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il ו/או באמצעות האפליקציה ו/או למוקד שירות הלקוחות. ניתנה הודעה כאמור, תהיה דור אלון רשאית לחסום את חשבון הלקוח עד להסדרת העניין ובכל מקרה הלקוח הראשי יהיה מחויב בתשלום מלוא עלות השירות שניתן ללקוח עד למתן הודעה כאמור.
7.12. בעת מסירת פרטי הלקוח לרישום לשירות, הלקוח מודע לכך כי יקבל דברי פרסומת מטעם דור אלון בכל אמצעי ההתקשרות, לרבות בדואר אלקטרוני, הודעה אלקטרונית, הודעות SMS, הודעות WhatsApp, ומערכת חיוג אוטומטי בנוגע לשירות או לשירות מסוג דומה לשירות שלגביהם מסר את פרטיו ו/או להטבות נוספות שמעניקה דור אלון ללקוחותיה במסגרת פעילותה. הלקוח יהיה רשאי להורות על ביטול ההרשאה לקבלת דברי פרסומת ומסרים שיווקיים, בכתב או בדרך שבה שוגר דבר הפרסומת, לפי בחירת הלקוח. יובהר כי רק סימון התיבה בעניין הסכמה לקבלת דברי פרסומת מטעם דור אלון בעת הרישום לאפליקציה לשם קבלת השירות, תחשב הסכמה לעניין זה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יובהר כי אי סימון התיבה בעניין הסכמה לקבלת דברי פרסומת מטעם דור אלון בעת הרישום, לא תחשב סירוב לקבלת דבר פרסומת בנוגע למוצר או שירות דומה כאמור, בהתאם להוראות סעיף 30א(ג) לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982.
7.13. לצורך קבלת מידע מותאם אישית לצרכי הלקוח, הלקוח מסכים בזאת לקבל דיוור ישיר כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("דיוור ישיר") ולשימוש בפרטיו לשם כך. הלקוח יהיה רשאי להורות על ביטול ההרשאה לקבלת דיוור ישיר, במסגרת הדיוור הישיר ככל שיבוצע באמצעים אלקטרוניים ו/או בפניה למוקד שירות הלקוחות.
7.14. הלקוח מסכים כי דור אלון תשלח לו באמצעות האפליקציה הודעות בדחיפה (Push Notifications) בעניין השירות (או בנוגע לשירותים נוספים), לרבות עדכונים לגבי השירות, חשבון הלקוח וכן דברי פרסומת, עדכונים או מסרים שיווקיים שונים מטעם דור אלון או מי מטעמה בעניין השירות ו/או מוצרים ושירותים אחרים של דור אלון. באפשרות הלקוח לבטל את הרשות לקבלת דברי פרסומת מהאפליקציה באמצעות האפליקציה או שליחת דוא"ל בקשר עם פעילות ציי הרכב לכתובת בדוא"ל sherut.spidomat@doralon.co.il ובפעילות הבתים המשותפים לדוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il. את הרשות לקבלת ההודעות וההתראות בעניין השירות ועדכונים לגבי השירות לא ניתן לבטל ואולם הלקוח רשאי לבחור את דרך קבלת הודעות שירות אלו ולפחות באחת הדרכים בהגדרות ההתראות שבחשבון האישי של הלקוח.
7.15. הלקוח מסכים ומודע לכך שדור אלון עושה שימוש בכלי אנליטיקה שונים (לרבות באמצעות צדדים שלישיים), שבמסגרתם היא מקבלת בין היתר מידע על אופן השימוש של הלקוח בשירות.
7.16. הלקוח מסכים שיאספו נתונים ביחס למיקום הטלפון הנייד שלו, בזיקה לשימוש בשירות, לשימוש דור אלון בעצמה ו/או באמצעות צד שלישי; דור אלון ו/או צד שלישי יהיו רשאים לאסוף ו/או לאגור את הנתונים, לפלחם ולנתחם על בסיס אנונימי, לרבות לשם מתן שירותים שונים על-ידי דור אלון ללקוחותיה השונים. הלקוח רשאי להורות בכל עת על ביטול איסוף הנתונים אודותיו, זאת באמצעות האפליקציה או שליחת דוא"ל בקשר עם פעילות ציי הרכב בדוא"ל sherut.spidomat@doralon.co.il ובפעילות הבתים המשותפים לדוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il.
7.17. הסכמות הלקוח בסעיפים 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 7.10 ו- 7.11 לעיל הן הסכמות יסודיות הנדרשות לשימוש בשירות. הפרה של איזו מהסכמות האלה תהווה הפרה יסודית של תנאי השימוש, אשר בגינה דור אלון תהיה ראשית להגביל או לחסום את השימוש בשירות על ידי הלקוח, בהתאם לשיקול דעתה, וזאת מבלי לגרוע מכל זכות או תרופה העומדות לחברה על פי דין.
8. הגבלת אחריות ושיפוי
8.1. השימוש בשירות ו/או בשירותים הנוספים ו/או באפליקציה הוא על אחריותו של הלקוח. דור אלון אינה מתחייבת כי השימוש בשירות יהלום את ציפיות הלקוח ו/או יינתן ללא הפסקות ו/או ללא שיבושים ו/או טעויות ו/או כי השירות יהיה חסין מפני גישה בלתי מורשית או מפני קלקולים, תקלות או כשלים בחומרה, בתוכנה ובכל מערכת תקשורת אחרת. אין באמור באפליקציה ובמידע הכלול בה משום הצעה, שידול או ייעוץ לרכישת שירות ו/או מוצר ו/או לביצוע פעולות כלשהן.
8.2. דור אלון לא תהיה אחראית, וללקוח לא תהיה כל טענה כלפי דור אלון , בגין כל שיבוש ו/או הפרעה ו/או הפסקה ו/או סיכול של השירות מהטעמים הבאים:
8.2.1. אי תקינות של הרשת הסלולרית אליה מחוברים מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח ו/או עמדת הטעינה;
8.2.2. חוסר של רכיבים הנדרשים לצורך השימוש בשירות התלויים בלקוח, לרבות הפעלת שירותי מיקום במכשיר הטלפון הנייד, הפעלת הגרסה העדכנית ביותר של האפליקציה ו/או של מערכת ההפעלה של מכשיר הטלפון הנייד, הפעלת אפשרות לקבל במכשיר הטלפון הנייד התראות ו/או מסרונים מהאפליקציה ו/או מדור אלון ושימוש בכבל טעינה תואם.
8.2.3. שיבוש ו/או הפסקה של אספקת החשמל לעמדת הטעינה.
8.2.4. שיבוש ו/או חסימה, מכל סיבה וסוג שהוא, של הגישה הפיזית לעמדת הטעינה הציבורית.
8.2.5. תקלה מכל סוג שהוא בעמדת הטעינה.
8.2.6. הפסקת הטעינה לצורך ביצוע תחזוקה בעמדות הטעינה, לרבות ניתוק כבל הטעינה מרכב הלקוח וזאת אף מבלי ליידע את הלקוח. דור אלון תפעל ככל הניתן לחיבור הרכב לעמדת הטעינה עם סיום עבודות התחזוקה בעמדה.
8.2.7. אי דיוק או שלמות של המידע המופיע באפליקציה לגבי מיקום ו/או תקינות עמדות הטעינה.
8.3. דור אלון לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה מתמיכה שתספק דור אלון ללקוח לצורך השימוש בשירות.
8.4. דור אלון לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה משינוי או הפסקה של השירות או שינוי במיקומן של עמדות הטעינה או במספר עמדות הטעינה המוצעות לשימוש.
8.5. דור אלון לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה משימוש בלתי מורשה בחשבון הלקוח, אשר הלקוח לא הודיע לגביו באופן מידי.
8.6. דור אלון רשאית להפסיק בכל עת את פעילות האפליקציה, כולה או חלקה, או לשנות את מבנה, מראה ועיצוב האפליקציה, את היקף וזמינות השירותים באפליקציה ו/או כל היבט אחר הכרוך באפליקציה. שינויים כאמור עלולים להיות כרוכים בתקלות ובאי-נוחות ולא תהיה ללקוח כל טענה כלפי דור אלון בגין הפסקת פעילות כאמור, בגין שינויים כאמור או בגין תקלות שיתרחשו עקב או אגב ביצועם.
8.7. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, דור אלון תהיה אחראית אך ורק לנזקים הכספיים אשר יגרמו ללקוח הראשי, ככל שייגרמו, בשל רשלנותה או בשל הפרת התחייבויותיה על פי תנאי השימוש, עד לסך הכספי של דמי הטענה בגין השימוש המסוים בשירות שבעניינו מועלית טענה כלפי דור אלון. דור אלון לא תהיה אחראית בגין כל נזק נטען לרכוש של הלקוח ו/או מי מטעמו בגין השימוש בשירות וכן לכל נזק ממוני או בלתי ממוני נטען אחר הנוגע לשימוש בשירות לרבות, אובדן הכנסה, מניעת רווח, עוגמת נפש, פגיעה באוטנומיה וכיו"ב.
8.8. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של דור אלון להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי דור אלון ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי דור אלון. כמו כן, במקרים שאינם בשליטת דור אלון, דור אלון לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
8.9. הלקוח מתחייב בזאת לפצות ולשפות את דור אלון ואת כל הפועלים בשמה או מטעמה, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל נזק, הפסד, חבות או הוצאה, לרבות שכ"ט עו"ד והוצאות משפט אשר יגרמו למי מהם כתוצאה מהשימוש באפליקציה או בשירות על ידי הלקוח או למי מטעמו, לרבות בגין כל מעשה או מחדל של הלקוח העומדים בניגוד להוראות תנאי שימוש, ולרבות בגין כל טענה, דרישה או עילת תביעה של צד שלישי הנובעים מכל מעשה או מחדל של הלקוח או מי מטעמו. דור אלון שומרת לעצמה את הזכות ליטול את ההגנה ואת השליטה הבלעדית בהליך המשפטי בכל עניין כאמור. זכות דור אלון כאמור לא תפטור את הלקוח מהתחייבויותיו לשיפוי בכל מקרה, והלקוח מתחייב לשתף פעולה באופן מלא עם דור אלון או מי מטעמה לצורך כך, לרבות על-ידי מסירת מידע וחומרים שברשותו.
9. הגבלת שימוש
9.1. השימוש בשירות מוגבל בהתאם להוראות תנאי שימוש אלה. הלקוח אינו רשאי לעשות אחד מאלה ללא הסכמה מראש ובכתב של דור אלון :
9.1.1. שימוש בשירות ו/או באפליקציה שנוגד את הוראות הדין.
9.1.2. שימוש בשירות ו/או באפליקציה שאינו בהתאם להוראות שימוש אלה;
9.1.3. שימוש מסחרי כלשהו בשירות ו/או באפליקציה;
9.1.4. איסוף ושימוש במידע, תיאורים או מחירים כלשהם הנוגעים לשירות;
9.1.5. הורדה או העתקה של מידע מהשירות ו/או האפליקציה לטובת גורמים אחרים;
9.1.6. כל שימוש בכריית נתונים, רובוטים או כלים דומים המשמשים לאיסוף וחילוץ נתונים מהשירות ו/או מהאפליקציה;
9.1.7. שיחזור, שכפול, העתקה, מכירה, הפצה, שידור, פרסום או ניצול בכל דרך אחרת של כל חומר ומידע הקשורים לשירות ו/או האפליקציה;
9.1.8. הצגת תכנים מהשירות ו/או האפליקציה בכל דרך שהיא, באופן המשנה את עיצובם או מחסיר תכנים כלשהם, לרבות פרסומות ותכנים מסחריים;
9.1.9. שימוש בשמות ובסימנים המסחריים (בין אם רשומים ובין אם לאו) המוצגים בשירות ו/או באפליקציה;
9.1.10. יצירת או הפצת וירוסים, תוכנות-עוינות ו/או כל אמצעי אחר אשר עלול לפגוע, להרוס, להפריע, או להגביל את השימוש במערכות מחשב, שרתים, חומרה או תוכנה של דור אלון או של כל צד שלישי;
9.1.11. הפצת "דואר זבל" או כל שימוש שנועד להתחקות או להטריד אדם אחר בכל דרך שהיא;
9.1.12. שימוש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות.
9.2. הפרה של איזה מהאיסורים האמורים בסעיף 9.1 לעיל תהווה הפרה יסודית של תנאי השימוש, אשר בגינה דור אלון תהיה ראשית להגביל או לחסום את השימוש בשירות, בהתאם לשיקול דעתה, וזאת מבלי לגרוע מכל זכות או תרופה העומדות לחברה על פי דין.
10. פרטיות
10.1. הלקוח מכיר בכך ומסכים כי דור אלון עשויה לאסוף נתונים מסוימים ומידע נוסף על הלקוח או מי מטעמו באמצעות האפליקציה. דור אלון מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באפליקציה, ותפעל על פי הוראות כל דין ובהתאם למדיניות הפרטיות אשר זמינה באפליקציה או כאן. הרישום לאפליקציה או עצם השימוש בה מעידים על ההסכמה של הלקוח או מי מטעמו גם לתנאי הפרטיות, אשר הינם חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
10.2. דור אלון ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות סבירים ומקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע ולמנוע כניסה לא מורשית לאתר ולאפליקציה.
10.3. הנתונים שימסור הלקוח יישמרו במאגר המידע שבבעלות דור אלון אך ורק למשך הזמן הנדרש והסביר למטרות שלשמן הם נאספו, לפי שיקול דעתה הבלעדי של דור אלון , או עד שדור אלון תקבל בקשה מפורשת למחיקתם, ובכל מקרה, כנדרש לפי דין.
11. בעלות וקניין רוחני
11.1. השימוש בשירות אינו מעביר ללקוח או מי מטעמו כל זיקה קניינית בשירות ו/או בעמדות הטעינה, אלא אך ורק זכות שימוש מוגבלת וברת-ביטול, בהתאם להוראות המפורטות בתנאי השימוש. הזכויות המוענקות מכוח תנאי השימוש הן אך ורק אלה המצוינות במפורש במסמך זה, וכל זכות או רישיון אחרים אינם מוענקים לך, בין אם במשתמע או בכל דרך אחרת. "זכויות קניין רוחני" כמשמען, בכל רחבי העולם ולרבות (א) פטנטים, בקשות לאישור פטנט וזכויות פטנט; (ב) סימני מסחר, סימני שירות, סמלילים (לוגואים), שמות מסחריים, חוזי מוצר (trade dress) וזכויות מוניטין; (ג) זכויות הקשורות ביצירות מקור, מדגמים וצילומים, לרבות זכויות יוצרים, בקשות לרישום זכויות יוצרים, מגבלות על זכויות יוצרים, זכויות בטופוגרפית עיצוב מעגלים משולבים (mask work), יישומי טופוגרפית עיצוב מעגלים משולבים ורישומים של טופוגרפית עיצוב מעגלים משולבים; (ד) זכויות הקשורות להגנה על סודות מסחריים ומידע סודי; (ה) זכויות הקשורות בדרך של היקש מן הזכויות הקבועות בתנאים אלו וכל זכות קניינית מוגנת אחרת הקשורה בקניין בלתי מוחשי; ו-(ו) פיצול, המשך, חידוש, הנפקה מחודשת או הארכה של האמור לעיל (לפי העניין), בין אם כאלו הקיימים כעת או כאלו אשר יוגשו, יופקו או יושגו מעתה ואילך.
11.2. כלל הסימנים המופיעים באפליקציה ו/או בעמדות הטעינה כסימנים מסחריים של דור אלון ו/או של חברות קשורות ו/או תאגידים קשורים.
11.3. דור אלון שומרת לעצמה את הזכות להסיר מהאפליקציה תכנים אשר לטענת צדדים שלישיים מפרים את זכויות הקניין הרוחני שלהם או זכויות אחרות. אם לקוח סבור כי תוכן מסוים המופיע באפליקציה מפר את זכויות הקניין הרוחני שלו, או של צד שלישי, או מפר הוראה אחרת של תנאי השימוש, הלקוח מתבקש לפנות למוקד שירות הלקוחות ולציין את הפרטים הבאים: (א) פרטים מלאים ופרטי ההתקשרות (שם מלא, כתובת, טלפון, דואר אלקטרוני); (ב) זיהוי מדויק של התוכן שלטענת הלקוח מפר זכויות והסבר מפורט כיצד הוא מפר זכויות; ו- (ג) הצהרה חתומה של הלקוח, כי למיטב ידיעתו המידע שנמסר על ידו מלא ונכון.
12. מדיניות ביטול
12.1. ביטול עסקה יעשה בהתאם לתנאי העסקה אותה מבקשים לבטל ובכפוף להוראות כל דין הנוגעות לביטול עסקה, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981 והתקנות שהותקנו מכוחו. במידה ובוטלה עסקה על-ידי הלקוח, בהתאם להוראות הדין ותנאי השימוש, תזכה דור אלון את כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה וככל שבוצעה השיחה בעל פה ימסור הלקוח את פרטי כרטיס האשראי.
12.2. מבלי לגרוע מהאמור, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהיה דור אלון רשאית, מבלי שהדבר יתפרש כנטילת אחריות כלשהי ומבלי לגרוע מיתר הוראות תנאי השימוש, לבטל את העסקה (כולה או חלקה) ו/או לזכות את הלקוח בגינה או לבטל את חיוב כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה: (א) במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באפליקציה לגבי המוצר ו/או השירות, לרבות מחיר הפריט או תיאורו על בסיסם נערכה העסקה; (ב) במקרה של השבתה או תקלה בפעילותה התקינה של האפליקציה עקב "כוח עליון", ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשוב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את דור אלון, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת דור אלון את פעילותה התקינה של האפליקציה או את אספקת השירות ו/או המוצרים; ו- (ג) במקרה בו לא עמד הלקוח בהתחייבות מהתחייבויותיו לרבות, אך לא רק, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין השירות ו/או המוצר שרכש ו/או בכל מקרה בו מסר הלקוח פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על-ידי חברת כרטיסי האשראי. התקשרות שבוטלה כאמור לא תזכה את הלקוח בכל סעד שהוא ולא יהיו ללקוח כל טענות כנגד דור אלון בשל כך.
12.3. הלקוח רשאי בכל עת לפנות אל דור אלון באמצעות משלוח הודעה באפליקציה, בבקשה כי תחסום את ההרשאות לחיוב כרטיס האשראי באפליקציה, הן כתוצאה מאובדן פרטי הזיהוי האישי והן מכל סיבה אחרת.
12.4. אין בהודעה מטעם הלקוח על ביטול העסקה ו/או התנתקות מהשירות ו/או מחיקת האפליקציה כדי לגרוע מחובתו של הלקוח לשלם לדור אלון בגין השימוש בשירות עד למועד הביטול/ההתנתקות ו/או המחיקה כאמור.
12.5. ללקוח אין זכות ביטול בגין חיוב עבור דמי הטענה לשימוש בשירות.
12.6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, לקוח הסבור כי חשבונו חויב שלא כדין, יפנה לדור אלון עד שלושים ימים ממועד החיוב באחת מהדרכים הבאות:
12.6.1. למוקד שירות הלקוחות לפי הפרטים המופיעים לעיל.
12.6.2. בדואר אלקטרוני: פעילות ציי הרכב בדוא"ל sherut.spidomat@doralon.co.il ובפעילות הבתים המשותפים לדוא"ל Orly.Benzur@doralon.co.il
12.7. בפנייה הלקוח יכלול את פרטי החיוב מושא הפנייה וכן שם הלקוח, מס' תעודת הזהות או הח.פ. של הלקוח וארבע הספרות האחרונות של אמצעי התשלום. ללא מסירת כל הפרטים האמורים לא יהיה באפשרות דור אלון לברר את פניית הלקוח.
12.8. דור אלון תברר את פניית הלקוח בתוך עשרה ימי עסקים. ככל שתמצא דור אלון בתום הליך הבירור כי אכן בוצע חיוב שלא כדין של הלקוח, היא תפעל באופן הבא:
12.8.1. אם מדובר בחיוב שלא כדין בסך של 50 ש"ח ומעלה, דור אלון תשיב סכום זה ללקוח, בתוספת הצמדה וריבית לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961, מיום הגבייה ובתוספת תשלום בשל הוצאות הצרכן בסכום הקבוע לעניין זה בחוק הגנת הצרכן, 1981 התשמ"א ("סכום ההחזר") בתוך ארבעה ימי עסקים ממועד תום הליך הבירור.
12.8.2. אם מדובר בחיוב שלא כדין הנמוך מסך של 50 ש"ח, דור אלון תזכה את חשבון הלקוח בסכום ההחזר בתוך 30 ימים.
13. דור אלון תודיע בכתב ללקוח על ממצאי הליך הבירור בתוך 21 ימי עסקים ממועד הפנייה.
14. מחיקת חשבון הלקוח והמידע הקשור ביחס אליו
14.1. לקוח המבקש למחוק את האפליקציה, את החשבון שנפתח עבורו ואת המידע ביחס אליו יהיה רשאי לעשות כן באמצעות פניה לשירות לקוחות.
15. שונות
15.1. דור אלון תהיה רשאית להעביר ו/או להמחות, בכל עת, את זכויותיה וחובותיה כלפי הלקוח לצד שלישי, ללא הסכמת הלקוח.
15.2. העדר אכיפה או אי-מימוש זכות או הוראה כלשהן הכלולה בתנאי השימוש על ידי דור אלון לא יהוו ויתור על זכות או הוראה כאמור. כל ויתור על כל הוראה מתנאי שימוש אלו יקבל תוקף רק אם ייערך בכתב וייחתם על ידי דור אלון .
15.3. אם הוראה כלשהי מתנאי השימוש תוכרז כבלתי חוקית, בטלה, או בלתי ניתנת לאכיפה, מכל סיבה שהיא, אזי הוראה זו תוגבל או תוסר מתנאי השימוש במידה המינימלית הנחוצה ולא תהיה לכך השפעה על תוקפן של יתר ההוראות הנותרות ועל היכולת לאוכפן.
15.4. תנאי השימוש יוצגו כל העת על ידי דור אלון באפליקציה.
15.5. על פרשנות ואכיפת תנאי השימוש או על כל פעולה או סכסוך הנובע מהם, יחולו דיני מדינת ישראל ולבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב תהיה סמכות השיפוט הבלעדית לדון בכל מקרה של סכסוך או מחלוקת בין דור אלון לבין הלקוח בקשר עם תנאי השימוש.